Persberichten, Product review

Goedkopekoffiebekers.nl winnaar FD Gazellen Award 2015

21 jan , 2016   Video

Onlangs in een zoektocht naar bedrukte koffiebekers in kleine oplagen, terecht gekomen bij het Groningse Goedkopekoffiebekers.nl. Dit bedrijf biedt een eenvoudige module waarmee je snel je eigen ontwerp kunt maken en levert daarbij al in kleine oplagen vanaf 1.000 stuks. Levering in Nederland gebeurt gratis én binnen 5 dagen. De productie van de bekers wordt volledig in Nederland en in eigen beheer uitgevoerd.

FD Gazellen Award 2015
Dit bedrijf behoorde reeds tot de 490 snelst groeiende bedrijven in Nederland. En daar is nu de award voor Beste Toekomstvisie van Nederland, onderdeel van de FD Gazellen Award, aan toegevoegd. De FD Gazellen Awards zijn een jaarlijks terugkerende prijs voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Het Financieel dagblad is lovend over de snelle groei die Goedkopekoffiebekers.nl maakt met productiefaciliteiten volledig in eigen beheer.

Over Goedkopekoffiebekers.nl
Goedkopekoffiebekers.nl is geen groothandel, maar producent van koffiebekers.
Wij hebben alle faciliteiten in eigen huis, van design tot productie en van opslag tot verzending. Wij produceren zowel in China als in Nederland met eigen Europese machines. Hierdoor garanderen wij de snelste levertijden, beste kwaliteit en bovendien de laagste prijs.

De verkoop van disposable bekers is begonnen als marketingconcept. Het verkopen van advertenties op een product wat als walking bill board diende was een groot succes. Door deze bekers gratis te verspreiden bij universiteiten, hogescholen en sportverenigingen kregen we veel positieve reacties. En hier is het niet bij gebleven.

Veel instellingen, bedrijven én verenigingen zagen zelf ook de meerwaarde van het bedrukken van koffiebekers met hierop een eigen logo.
Door actief in te zetten op bekers met een eigen bedrukking tegen tarieven waarvoor standaard bekers werden ingekocht, was de interesse groot.
Zo groot dat er meteen is geïnvesteerd in eigen machines om nóg meer invloed op kwaliteitscontrole te hebben. Vanuit hier is het bedrijf gaan uitbouwen. Wij werken met eigen Nederlandse mensen in onze fabrieken in China voor een optimale communicatie. Daarnaast produceren wij ook kleine aantallen op eigen machines in Groningen voor een optimale snelle levering.

, , , , ,