Persberichten

Nespresso breidt retailnetwerk uit met nieuw travel-concept

12 dec , 2016  

Nespresso zet een volgende stap in de uitbreiding van het retailnetwerk met een nieuw travel-concept. Op Amsterdam Schiphol Airport en Utrecht Centraal Station openen morgen twee nieuwe Boutiques speciaal voor forenzen en anderen reizigers. Schiphol, een van de grootste vliegvelden van Europa, en het compleet vernieuwde station in Utrecht zijn beide vooraanstaande locaties en belangrijke knooppunten waar Nespresso de reizende klant centraal zet.

In de nieuwe Boutiques op Schiphol en Utrecht CS biedt Nespresso een combinatie van gemak en koffiebeleving. Wie ’s ochtends zijn laatste capsule heeft opgemaakt, kan onderweg van en naar werk of een afspraak nieuwe koffie aanschaffen zonder een omweg te hoeven maken. Bovendien kunnen klanten online capsules bestellen, waarna hun bestelling binnen één uur klaarstaat in de Boutique.

Mark Ruijgrok, algemeendirecteur Nespresso Nederland, zegt: “Met deze nieuwe Boutiques kunnen we de honderdduizenden reizigers die dagelijks via Schiphol en Utrecht CS reizen en weinig tijd hebben, snel voorzien van kwaliteitskoffie en de beste persoonlijke service. We zijn dan ook verheugd met deze uitbreiding van ons retailnetwerk, die past in de strategie van Nespresso om het aantal Boutiques op A-locaties in Nederland fors uit te breiden.”

OPENING OP 7 DECEMBER
De nieuwe Nespresso Boutique op Utrecht CS opent gelijktijdig met de volledig vernieuwde stationshal op 7 december aanstaande. Na een ingrijpende verbouwing is Utrecht Centraal klaar voor de toekomst.

Het indrukwekkende en uiterst moderne gebouw is overdekt met een groot golvend dak dat door zijn vorm zorgt voor veel lichtinval en ruimte. Het station is het grootste spoorknooppunt van Nederland en geschikt voor honderdmiljoen reizigers per jaar. De Nespresso Boutique op Schiphol Plaza, een unieke overdekte winkelomgeving met een ruim assortiment aan winkels met vele bekende merken, opent ook op 7 december en bevindt zich in het hart van Schiphol Plaza ter hoogte van aankomsthal 3.

NESPRESSO BLIJFT UITBREIDEN
Met de opening van Boutiques voor reizigers blijft Nespresso vernieuwen en uitbreiden om in te kunnen spelen op de toenemende vraag naar kwaliteitskoffie in Nederland. Vorig jaar openden er al zelfstandige Boutiques op A-locaties in Maastricht, Utrecht, Haarlem, Amsterdam en Rotterdam. Eerder dit jaar werden er Boutiques in Eindhoven en ’s Hertogenbosch aan het retailnetwerk toegevoegd en vorige maand heeft Nespresso de grootste Boutique van Nederland geopend in de Haagse Passage. Na de opening van Schiphol en Utrecht CS zijn er in totaal zestien Boutiques in Nederland.

ZEVEN DAGEN PER WEEK GEOPEND
Liefhebbers van kwaliteitskoffie hebben in de nieuwe Boutiques zeven dagen per week toegang tot het volledige assortiment van Grands Cruseneenruimaanbodaanmachines en accessoires. De koffiespecialisten staan klaar om hen uiteraard ook van deskundig advies te voorzien. Daarnaast is een vast onderdeel van elke Nespresso Boutique het recyclepunt. Hier kunnen gebruikte Nespresso capsules worden ingeleverd.

De Nespresso Boutiques op Amsterdam Schiphol Airport en Utrecht Centraal hebben ruime openingstijden. Schiphol is 7 dagen per week dagelijks van 07.00 tot 22.00 uur geopend en de Boutique op het centraal station van Utrecht is geopend op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 07.00 tot 21.00 uur, op donderdag van 07.00 tot 22.00 uur, op zaterdag van 08.30 tot 20.00 uur en op zondag van 10.00 tot 18.00 uur. Meer informatie over verkooppunten vindt u op www.nespresso.com.

, ,

By



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.