Overige

Douwe Egberts Professional biedt warm welkom in de zorg

23 mrt , 2015  

Wat Nestle kan, kunnen ze bij Douwe Egberts ook en dus springt ook deze laatste in het nieuwste gat in de markt: de zorg.

Voor de concurrentiepositie van zorginstellingen is de waardering van patiënten en bezoekers van steeds groter belang. Niet alleen de kwaliteit van de zorg, maar ook de gastvrijheid en de bejegening van patiënten spelen daarbij een belangrijke rol. Douwe Egberts Professional lanceert daarom een nieuwe campagne speciaal gericht op de zorg: ‘Het wachten verzachten’. Naast het bieden van een passende koffie- en theeoplossing voor iedere zorginstelling, ontwikkelt Douwe Egberts Professional concepten die speciaal op de zorgmarkt zijn toegesneden. Het begrip gastvrijheid staat daarbij centraal.

Een van deze concepten is ‘Een Warm Welkom’. In een informatieve en inspirerende brochure komen experts op het gebied van gastvrijheid aan het woord en biedt Douwe Egberts Professional medewerkers van zorginstellingen tips om patiënten een warm welkom te geven. Dit varieert van ontvangst met een glimlach tot het wachten verzachten met een goede kop koffie of thee.

Goede koffie en thee is goud waard

De nieuwe campagne is geheel in lijn met de nieuwe positionering van Douwe Egberts waarin de belangrijke rol van koffie en thee in het dagelijks leven centraal staat. “Goede koffie en thee is goud waard, ook in de zorg”, vertelt Sander van der Linden, marketing director bij Douwe Egberts Professional. “De beschikbaarheid van koffie en thee, de kwaliteit, maar zeker ook de totale presentatie ervan, is voor de beleving van een zorginstelling van grote waarde. Goede koffie en thee dragen bij aan het gevoel van welkom zijn, dat in de huidige zorgmarkt zo belangrijk is en maakt bijvoorbeeld het wachten een stuk aangenamer. Dit leidt weer tot een hogere patiënttevredenheid, een gastvrije uitstraling en verbetering van de sfeer. Om als zorginstelling in te kunnen spelen op toekomstige marktontwikkelingen, is aandacht hiervoor een voorwaarde.”

Van espressobar tot filterkoffie

Douwe Egberts Professional levert een passende koffie- en theeoplossing voor iedere zorginstelling. Meedenken met de klant is daarbij het uitgangspunt. “Dankzij onderzoek en ervaring kunnen wij ons goed inleven in de eindgebruiker en zorginstellingen zo goed mogelijk adviseren over een passende oplossing”, aldus Van der Linden. “Wij denken mee over het juiste zetsysteem en de aankleding. Dit varieert van een complete espressobar met barista tot maatwerk voor kleinschalig wonen.”

, ,

By



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.